Sifat menejment tizimlari

SIFAT MENEJMENTI ZITIMI 

Sifat menejmenti tizimlarini joriy etish bo’limi quyidagi standartlarni joriy etish bo’yicha konsul’tativ-metodik xizmatlar ko’rsatish: 
• O’zDSt ISO 9001:2009 milliy standarti bo’yicha sifat menejmenti tizimi (ISO 9001:2008 xalqaro standarti bo’yicha); 
• O’zDSt ISO 14001:2009 milliy standarti bo’yicha ekologik menejmenti tizimi (ISO 9001:2008 xalqaro standart bo’yicha); 
• OHSAS 18001:2007 standarti talablari bo’yicha mexnatni muxofaza qilish va hayot xavfsizligi menejmenti tizimi; • O’zDSt ISO 22000:2009 milliy standarti bo’yicha oziq-ovqat xavfsizligi menejmenti tizimi (ISO 22000:2005 xalqaro standarti bo’yicha); 
• Integrallashgan menejmenti tizimlari 

SMT, OOXMT va EMT lar bo’yicha va korporativ seminarlar o’tkazish. 
ISO 9001:2008 nima ? 
ISO 9001:2008- bu xalqaro standart bo’lib, korhonalarni boshqarishda sifatni boshqarish sohasidagi dunyoning ilg’or tajribalarini o’z ichiga olgan talablar majmui. “ISO 9000:2005 seriyali standartlar” haqida gap ketganda uning uch turi inobatga olinadi: ISO 9000:2005 «Quality management systems – Fundamentals and vocabulary», ISO 9001:2008 «Quality management systems – Requirements», ISO 9004:2009 «Managing for the sustained success of an organization — A quality management approach». 
O’zbekistonda ushbu standartlarning aynan o’xshsash milliy standartlari joriy etilgan: O’zDSt ISO 9000:2009 “Sifat menejmenti tizimi. Lug’at”, O’zDSt ISO 9001:2009 “Sifat menejmenti tizimi. Asosiy talablar”, O’zDStISO 9004:2009 “Sifat menejmenti tizimi. Faoliyatni yahshilash bo’yicha tavsiyalar”. 

Tel. +99875 221-09-44 
Fax +99871 150-80-61 
Mob.+99890 716-12-21 
e-mail: kashkadsert@uznet.uz 
web: www.kashssmdk.gov.uz 

ISO 9001:2008 (O’zDSt ISO 9001:2009) standartlarini joriy etish afzalliklari: 
• Davlat va hududiy buyurtmalar olishdagi ustuvorlik; 
• nufuzli tenderlarda qatnashish; 
• sifat sohasida samarali boshqaruv va uni yahshilash; 
• jarayon masalalari bo’yicha bilim, ko’nikmalarni yahshilash; 
• hodimda javobgarlik darajasi va sifat principlariga amal qilish darajasini oshirish; 
• hodimlarni samarali tanlovi;v 
• reklama maqsadlarida standartni qo’llash; 
• ishlab chiqarish muammolari echimini soddalashtirish; 
• nomuvofiq mahsulot va ishlab chiqarish chiqindilari hajmini pasaytirish; 
• mahsulot va xizmatlarning yuqori sifatiga erishish, samarali kuzatuvchanlikni ta’minlash; 
• ishlab chiqarish samaradorligini oshirish; 
• iste’molchilarga xizmat ko’rsatishni yahshilash; 
• iste’molchilarning qoniqarlik darajasini oshirish; 
• amaldagi iste’molchilarni ushlab turish;v 
• bozor ulushini kengaytirish; 
• Korxona mavqeini oshirish. 

Bizning Hamkorlar: 
• “Kitob temir beton buyumlari” MCHJ 
• “Davr temir beton servis” MCHJ 
• “Nasaf mebel” MCHJ 
• “Billion mebel” MCHJ 
• “Qashqadaryo don maxsulotlari” AJ 
• “AFSONA AMB” MCHJ 
• “NASAF TRAVEL” MCHJ 
• “Yurt rizqi naslchilik” MCHJ 
• “Sado” MCHJ 

Ko’satilayotgan xizmatlar muddati va narxi 
Xalqaro standartlarni joriy etish bo’yicha konsul’tativ-metodik xizmatlar ko’rsatish narxlari quyidagi omillar asosida amalga oshiriladi: Korxonalarning joylashgan joyi va o’rtacha ishchilar soni Korxonalardagi mavjud jarayonlarni aniqlashga va ularning murakkabligiga Joriy etilayotgan tizimni qo’lanish sohasiga Korxonanig xajmiga Korxonadagi tizim xujjatlari holatiga Sifat menejmenti tizimlarini joriy etish va ishlab chiqish muddati 4 oydan 12 oyga qadar amalga oshiriladi.



Video

Fuqorolar murojaatlari

Davlat ramzlari

“Kashsert” Sertifikatlashtirish idorasi
"Sifat tizimalarini joriy etish" bo'limi
“O‘lchov vositalari ustidan davlat metrologik tekshiruv utkazish» bo‘limi
Sinov laboratoriyalari
Qushimcha xizmatlar
Bizning kadrlar

Interaktiv xizmatlar

Xalqaro hamkorlar



Foydali havolalar